12 Aralık 2013 Perşembe

duyarsızlık

insanlıktan birer adım uzaklaşmak...

sizi siz yapar değerleri yavaş yavaş kaybedip, eskiden önem verdiğiniz detayları artık önemsememek.

eskiden sıkıntı yaşayan birisine ne oldu demezsem içim huzursuz olurdum, bu beni rahatsız ederdi. şimdilerdeyse eğer öyle çok da önemsemediğim birisiyse, mutsuz olduğunu görürsem ne  oldu demekten vazgeçtim götün götün uzaklaşıyorum yanından. duyurularda sıkıntı insanlara çözümünü bildiğim halde yardım etmiyorum. personelimin bir sıkıntısı olduğunda hee diyip geçiyorum. çözmek istemiyorum sıkıntılarını.

işin en kötüsü de vicdan azabı çekmiyorum bu durumdan. rahatsız olmuyorum. kim bana duyarlıydı ki, ben onlar için bişeyler yapayım diyorum. ve yavaş yavaş insanlardan biraz daha uzaklaşıyorum.

işte ben böyle asosyal oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder