20 Aralık 2013 Cuma

artık ondan korkmama gerek yok dediğim zaman bunların başıma geleceğinden habersizdim...

Yalnızlıktan sıkıldım diyorum, aslında olmadığım halde. etrafım fazlasıyla ilgi dağıtanlarla dolu, sevgisini şefkatini kalbini vermeye hazır. İstediğim mi? sensin. yoksun. Bana onunla konuştuk dün diyorsun, şirket yemeğinde, mecbur kaldık, aslında keyifli anlar da oldu. onu dansa kaldırmamı bekledi, ama yelizi kaldırdım, bozuldu biraz. neden anlatıyorsun ki, senin için kalbimin nasıl attığını bile bile neden anlatıyorsun? dinliyorum yine de, sabırla,  bölmeden kırmadan ve üzmeden. gece mesaj attığını anlatıyorsun bana. seninde cevap verdiğini, bir süre konuştuğunuzu. Gece bana 1.30 da yazdığın aklıma geliyor, sabah uyanınca nasıl sevinmiştim. meğer sebebi buymuş, o anda bana bunu anlatmak. İş değiştireceğini artık onu düşünmediğini yalnız ve mutlu olduğunu söylüyorsun. yeni iş yerinin senin spor salonuna çok yakın olduğunu. Bir şey söyleyeyim mi, beni zerre kadar önemsemiyorsun. ne çektiğim acıyı, ne üzülmemi, ne de sevgimi. benimle ilgili hiç bir şey. zerre kadar beni önemsemiyorsun.

Sana yalnızım diyorum, lütfedip dakikalar sonra cevap verip takıl biraz diyorsun.  öyle yapacağım. Takılacağım. herhangi biriyle herhangi bir şekilde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder